راز گمشده تکامل انسان

هرچیزی که بخواهید....

باسلام من سمانه هستم ومی خواهم درمورد این وبلاگ بگویم که دراین وبلاگ تقریبا مطالب گوناگون است امید وارم ازاین وبلاگ لذت ببرید راستی نظریادتون نره

:: ردیاب ماشین
:: جلوپنجره اریو
:: اریو زوتی z300
:: جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچیزی که بخواهید.... و آدرس smsamane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 95
بازدید کل : 22092
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


تماس با ما

استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

ابزار پرش به بالا


راز گمشده تکامل انسان

 


تقدیر بر آن بود تا جانور کوچکی که 47میلیون سال پیش در جایی که امروز کشور آلمان قرار دارد و در زیر لایه‌های گل و لای آرمیده بود،‌ مهم‌ترین عنوان خبری سال 2009 میلادی شود و حتی گوگل روز گذشته لوگوی خود را به افتخار استخوان‌های فسیل شده این جانور - که آیدا نامیده شده - ‌تغییر دهد.
جام جم آنلاین:این هفته برای اولین بار آیدا، این فسیل کوچک که به طور اعجاب آوری سالم مانده و 95 درصد بافت‌های استخوانی آن توانسته 47 میلیون سال شرایط دشوار را تاب بیاورد و تا امروز باقی بماند،‌از سوی دانشمندان به نمایش درآمد تا مردم با این فسیل و اطلاعات بی نظیری که درباره آن به دست آمده آشنا شوند؛ اما علت اهمیت آیدا فقط در سالم بودن فسیل بازمانده آن نیست بلکه به این دلیل است که بسیاری از دانشمندان آن را نشانه‌ای از حلقه گمشده تکامل داروین می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری نشنال جغرافی و ‌به نقل از یورن هوروم - که سرپرستی تیم مطالعاتی این فسیل را به عهده داشته - آمده است که این فسیل به احتمال زیاد مربوط به گونه‌های طبقه مهم و بحث برانگیز حلقه گمشده داروین است که ارتباط میان انسان‌های جدید با اجداد پیشین خود را شکل می‌دهد و برقرار می‌کند.

به گفته وی، آیدا قدیمیترین و ابتداییترین موجودی است که می‌توان آن را نیای گونه انسان نامید. آیدا ریخت ‌شناسی منحصر به فردی دارد. اسکلت میمون مانند آن در عین حال ویژگی‌هایی نظیر مفاصل دست،‌ آرواره‌ها و لگن کوچک‌تر دارد که باعث می‌شود در طبقه‌بندی، آن را در گروهی قرار دهیم که خانواده انسان‌ها نیز از آن منشعب شده‌اند.

به گفته دکتر برایان ریچموند، ‌دیرین‌شناس زیستی دانشگاه واشنگتن، ‌آیدا احتمالا قدیمی‌ترین فسیل میمون‌هایی است که خانواده انسان نیز به آن تعلق دارد.

محققان این فسیل کوچک را نقطه عطف مهمی در تکمیل شجره تحول ارزیابی می‌کنند؛ نقطه عطفی که باعث می‌شود درک انسان از گذشته مرموزش روی زمین بیش از هر زمان دیگری کامل شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط سمانه در پنج شنبه 4 آبان 1391

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by smsamane